Επιστροφές προϊόντων



Τα προιόντα που αγοράζεται απο το ηλεκτρονικό κατάστημα "www.epiplopolis.gr" της εταιρίας "Παντελής Στυλιανός" δύναται να επιστραφούν και να ζητήσετε αντικατάσταση ή επισκευή υπό τις ακόλουθες προυποθέσεις :

1) Τα προιόντα δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές όπως αυτές περιγράφονται στην σελίδα του προιόντος ή

2) Τα  προιόντα είναι ελλατωματικά (πρέπει να αποδειχθε μεί φωτογραφίες και αποστολή Mail στο info@epiplopolis.gr)


Το χρονικό όριο όριο στο οποίο μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή ενός προιόντος δεν δύναται να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες απο την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και στην συνέχεια mail στο οποίο να αποδεχόμαστε την αλλαγή/ αντικατάσταση . Δεν δεχόμαστε επιστροφές για όλα μας τα είδη , ιδίως για τις ειδικές κατασκευές που προορίζονται για την ειδική χρήση του κάθε πελάτη και είναι δύσκολο να μεταπωληθούν.
Τα προιόντα που θα επιστραφούν θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση που παραλήφθηκαν απο τον πελάτη πλήρως αχρησιμοποίητα και χωρίς φθορές , η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι άριστη και να συνοδεύουν όλα τα επίσημα έγγραφα που έκδοσε η εταιρία "Παντελής Στυλιανός" , www.epiplopolis.gr.

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής των προιόντων τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη. 
Εξαιρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελούν ειδικές περιπτώσεις στις οποίες η εταιρία www.epiplopolis.gr αποφάσισε και αποδέχθηκε την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία κρίνει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα της επιστροφής ή δρά κακόπιστα τότε η αίτηση για επιστροφή θα απορριφθεί ακόμα και αν τηρούνται όλες οι ανωτέρω προυποθέσεις.

Εξοδα μεταφοράς - συναρμολόγησης ή οποιανδήποτε συναφών εργασιών δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. Η εταρία "Παντελής Στυλιανός" δεν ευθύνεται έναντι των καταναλωτών της για ζημιές που μπορεί να προκύψουν με ευθύνη τρίτων (μεταφορικές ετιαρίες - courier -κτλ) . Εμείς φροντίζουμε να ελέγχουμε αυστηρά τα προιόντα πριν την παράδοση στην κάθε μεταφορική εταιρία και πρέπει και οι αγοραστές να φροντίζουν να ελέγχουν καλά την συσκευασία αλλά και τα προιόντα τους κατά την παραλαβή απο τους μεταφορείς. Η ευθύνη της εταιρίας σταματάει μέχρι και την παράδοση στην εκάστοτε μεταφορική εταιρία που θα οριστεί με τον πελάτη για την μεταφορά. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι η εταιρία www.epiplopolis.gr δεν έχει αποκλειστικές συνεργασίες με μεταφορικές εταιρίες , αντιθέτως ψάχνει κάθε φορά τον κατάλληλο μεταφορέα στην καλύτερη δυνατή τιμή και αυτό μόνο όταν ο πελάτης δεν υποδείξει κάποια δική του συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία.

Η εταιρία "Παντελής Στυλιανός" μεταπουλάει προιόντα εισαγωγής , ελλήνων κατασκευαστών αλλά και δικές της ειδικές κατασκευές. Για τον λόγο αυτό αρκετά απο τα προιόντα καλύπτονται απο εγγυήσεις τρίτων όπως τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο . Σε περίπτωση ελλατωματικού προιόντος με εγγύηση τρίτου η εταιρία μας δεν ευθύνεται για την κάλυψη της εγγύησης και μπορεί να σας παρέχει πληροφορίες για τον κατασκευαστή ώστε να ενημερωθείτε για τα προιόντα σας.


Σημαντικά στοιχεία για την διευκόλυνση σας :



•  Παρακαλούμε θερμά κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας να ελέγξετε εάν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση έτσι όπως έχει ελεγχθεί και από εμάς εδώ στο epiplopolis και εξωτερικά σε ότι αφορά την συσκευασία αλλά και εσωτερικά.


•  Σε περίπτωση που το προϊόν έχει εμφανή και έντονα εξωτερικά σημάδια κακομεταχείρισης ενημερώστε μας αμέσως έτσι ώστε να μην χρεωθείτε την ευθύνη. Δεν δικαιολογούμε τυχόν λεηλασίες & ατυχήματα πελατών που δεν ευθυνόμαστε. Τέτοια φαινόμενα σπάνια παρουσιάζονται αλλά για θεωρητικούς λόγους τα αναφέρουμε.

•  Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή δεν πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

•  Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.


Newsletter
               








© 2012 - 2017 epiplopolis.gr eshop by infocus
© 2012 - 2017 epiplopolis.gr eshop by infocus
Back to top